Thursday, October 11, 2012

Älskar den här låten




Mohammed Ali tar över rättigheten/ägandet av ordet fräsch efter att Outkast kastat vidare stafettpinnen.
Dagens budskap: Du kan se att jag är fräsch.

Älskar även dessa rader (lite svårt att höra men tror Beldina sjunger följande):

"Va kan de va som gör att jag e så djävla fräsch när jag går förbi?
Är det något som jag bär?
Jaaaa, kanske är det stil"

Tack Margret.

Känslan!














Ps 1, apropå Outkast:
Vet ingen som klär sig bättre än Andre 3000. Ingen. Hur snygg?:


















Ps 2. Har lagt till Följer Mig Med Blicken på Springa-listan tillsammans med Losing You och Girl on Fire. Ska jag lägga till Diamonds tycker ni? Är lite underwhelmed, tycker den var så tjatig. "Bright like a diamond/diamonds in the sky x" en miljard ggr. Så var det ju iofs med umbrella också så detta kan mycket väl bli famous last words.

ps 3. Tog ett exekutivt beslut, lade till Diamonds, men längst ner på listan så man kan göra som man vill med den så länge man inte har listan i shuffle-läge. Då kan jag inte skydda er från diamonds-tjatet. Då är ni on er own.

SPRING SPRING!