Wednesday, March 7, 2012

Utmanar

Det här Parisa utmanar H&M till, det är ju mycket bra. Har nu en egen utmaning som jag ska se om jag kan lägga upp.

Läste om Romney och hans agenda skrämmer och deprimerar mig, medan det Obama vill och försöker göra är fortsatt inspirerande. Men det sorgliga är att de som inte ens går att röstar har mest att vinna på Obamas program.

En stormakt som USA påverkar hela världen. Invånarna i lilleputtmonarkin nära nordpolen Sverige tror sig dock alltid vet dock bäst, i alla lägen. Därför vill jag nu utmana våra storföretag H&M och IKEA att trycka ordet "Vote because you can, 10% discount on your next purchase if you do" på sina påsar. Hur allt kring detta löses rent praktiskt vet jag ej, men har full tillit till att logistikgenierna på respektive företag löser detta.